Konsument oraz mikro Przedsiębiorca ( dotyczy jedynie jednoosobowych działalności gospodarczych -osoby fizyczne.) może w terminie do 14 dni odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza siedzibą sprzedawcy bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie (zwrot kosztów dodatkowych dostarczenia rzeczy), art. 34 ust. 2 (bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy) i art. 35 (zapłata za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy).
Odstąpienie od umowy przez Klienta nie jest możliwe w przypadku zakupu towarów o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu – chodzi o towar sprowadzany na specjalne zamówienie lub cięty pod wymiar Klienta (np. wykładzina sprowadzana od producenta na zamówienie , docięcie wykładziny dywanowej lub elastycznej pod wymiar, obszycie itp ).
Skorzystanie z uprawnienia do odstąpienia od umowy może odbyć się w następujący sposób:
Zwracany towar powinien zostać należycie zabezpieczony na czas transportu, nie może nosić śladów użytkowania, uszkodzeń oraz powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz dokumentacją w oryginalnym opakowaniu, wydanymi przy jego sprzedaży oraz posiadać oryginalne metki.
Koszty zwrotu towaru ponosi Klient. Sprzedawca nie przyjmuje zwrotów przesyłanych „za pobraniem”.
W przypadku odstąpienia od umowy, Klient otrzymuje zwrot zapłaconej ceny oraz najtańszego, zaproponowanego przez Sprzedawcę, sposobu wysłania towaru do Klienta. Zwrot ceny następuje na wskazany przez Klienta rachunek bankowy, w ciągu 14 dni, liczonych od dnia otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz dostarczenia zwracanego przez Klienta towaru.
Podstawą do rekompensaty jest dokument lub inny dowód sprzedaży (faktura VAT).
W przypadku wad towaru Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni . W celu złożenia reklamacji, składana jest w formie elektronicznej na adres email: sklep@pasjonacipodlogi.pl lub na piśmie na adres Sprzedawcy z dopiskiem „Reklamacja zamówienia”.
W przypadku uszkodzenia mechanicznego w drodze transportu Kupujący zobowiązany jest dołączyć skan formularza reklamacji/szkody wypełniony w obecności i podpisany przez przedstawiciela firmy kurierskiej, który dostarczył przesyłkę. Bez protokołu nie mamy podstaw do składania reklamacji u przewoźnika.
Zgłoszenie reklamacji może odbyć się poprzez zgłoszenie elektroniczne na adres email : sklep@pasjonacipodlogi.pl lub pisemne na Adres:
Pasjonaci Podłogi Arkadiusz Antolik
ul. Matejki 14 05-820 Piastów
tel: 600-318-283
i dostarczenie go po wcześniejszym ustaleniu ze sprzedawcą wraz z reklamowanym towarem i dopiskiem „Reklamacja zamówienia” na adres Sprzedawcy lub magazynu .
Reklamowany towar powinien zostać należycie zabezpieczony na czas transportu oraz powinien zostać do niego dołączony dowód zakupu (paragon, faktura VAT, wyciąg z rachunku bankowego konta Klienta).
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Pozostałe Informacje:
ul. Matejki 14 05-820 Piastów k. Warszawy
600-318-283
sklep@pasjonacipodlogi.pl
522-271-18-56
Polska
Poniedziałek – Piątek: 10:00 – 18:00
Sobota - 12:00-15:00
Niedziela- nieczynne